Blogschrijver voor Puurvandaag!

 

Ik had het niet beter kunnen dromen. Blogschrijver…….

De tijd vliegt en het is dan ook alweer een jaar geleden  dat ik begon met blogs te schrijven voor Puurvandaag.nl. God leidt mijn leven en op een gegeven moment had ik zo op mijn hart om te gaan schrijven. Ik las op de site dat ze bloggers zochten en heb de sprong genomen. Nu alweer een jaar geleden dat ik ben begonnen!

Wilt u de blogs lezen die er al zijn verschenen? Hieronder de link naar de blogs die er verschenen zijn. Veel leesplezier!

http://www.puurvandaag.nl/author/elya-de-leeuw/

 

Geef een reactie

