Dag aan dag verzekerd van pechhulp!

Ik was laatst in een stadje en wat zag ik daar staan? Een heel schattig ANWB autootje. Ik moest gelijk denken aan die keren dat ik de ANWB nodig had. Je kent het wel. Je bent lekker op weg geen wolkje vuil aan de horizon en ineens hoor je toch een raar geluid? Wat is er toch aan de hand? Je zoekt een veilig plekje om je auto neer te zetten en stapt uit. Tot je grote schrik zie je rook uit je motorkap komen. Oei dit is niet best!! Gelukkig ben je lid van de ANWB of een andere pechhulp en die bel je op. Er wordt tegen je gezegd dat je op een veilige plek moet staan en je verder moet wachten op de wegenwacht. Het kan nog wel 1 uur of meer duren. Tja dan zit er niets anders op dan maar wachten en je neemt je veilige plaats in.

anwb
Of je nou auto rijdt of niet. En of je nou verzekerd bent of niet. Wij hebben allemaal recht op pechhulp. Wij zijn verzekerd van Koninklijke hulp! Diegene die Jezus hebben aangenomen als hun Verlosser en Redder hebben altijd pechhulp. In tegenstelling tot de ANWB hoef je daar niet een paar uur op te wachten. Nee, bij God heb je direct hulp. Ook geeft God iedereen hulp. ongeacht zijn leeftijd ect.Diegenen die een auto verzekerd hebben, weten dat niet je voor alle auto’s bij een verzekeringsmaatschappij terecht kunt. Ik heb een auto die 15 tot 15,5 jaar oud is. Toen ik de auto had gekocht wilde ik de auto natuurlijk gaan verzekeren. Pff dat was nog best een hele klus. Want niet iedere verzekeringsmaatschappij wil zo’n auto verzekeren. Ik denk aan God.

Bij God kun je komen zoals je bent. Het maakt niet uit hoe jong of oud je bent! Hij verzekert iedereen met zijn eeuwige liefde en nabijheid!

Bij God is IEDEREEN WELKOM. Het enige wat jij hoeft te doen is Hem je nood bekend maken. Zeg Hem maar wat er aan de hand is. Lucht je hart en laat Hem zijn weg met je gaan. Hij zal jouw direct Zijn hulp geven. Zijn hulp is dag en nacht beschikbaar voor jou!

Naar wie ga jij als je pech hebt?

Geef diegene die jou gemaakt heeft nog een kans. Niet alleen als je pech hebt zal Hij je hulp bieden. Nee, Hij belooft dag aan dag bij je te zijn. Niet alleen met pech maar altijd!

 

 

 

 

2 gedachtes over “Dag aan dag verzekerd van pechhulp!

Geef een reactie

