Kerstparel 2: Wanneer je valt, val in mijn armen!

Druk, druk druk. Inmiddels is december aangebroken! De feestmaand is aangebroken. Lijstjes met dingen te doen liggen op mijn tafel. Pff… waar zal ik beginnen. Ik moet dit nog en dat nog. De decembermaand is voor de meeste mensen een drukke maand. Sinterklaas, Kerst en daarna oud en nieuw. Pffff verschillende feestelijke dingen in een maand!

december1
December is ook een maand van terugkijken. Is het jaar gegaan zoals je had verwacht? Ik moet zeggen dat als ik zo naar mijn jaar kijk, ik het wel ietsjes anders had verwacht. Toch kijk ik met dankbaarheid terug op de maanden en dagen die er in 2016 zijn geweest. Want ondanks de teleurstellingen en pijnlijke dingen die dit jaar helaas ook gebracht heeft, is er altijd iemand geweest die mij heeft opgevangen wanneer ik dreigde te vallen.

Hoe zit dat met jou? Is er iemand in jouw leven waarvan je zeker weet dat die je opvangt?

Het is nu 2e adventsdag. We zijn een stukje dichterbij gekomen. Dichterbij het kind in de kribbe. Hoe dichtbij is het kindje voor jou? Heeft Hij al plaats genomen in jouw hart? Of staat Hij in de kou?

 
Dichterbij kerst!

U bent altijd dichtbij.
Niet alleen met kerst maar ook in de andere dagen.
Samen met U leven we toe naar kerst.
Waarin U als klein kindje op de aarde kwam.
Mijn hart is vol ontzag als ik er aan denk dat U speciaal voor mij op deze bedorven aarde kwam, speciaal voor mij om mij te redden.

Wanneer ons leven dreigt in te storten is Hij er om ons op te vangen. Laat je vallen in zijn sterke armen. Hij zal voorkomen dat je valt. Hij zal zijn sterke armen voor je uitstrekken en je in zijn liefdevolle armen nemen!

Spring maar, mijn lieve kind!

 

bij

 

Geef een reactie

