Een stem van waarde!

Woensdag is het dan zover. Miljoenen mensen gaan naar de stembus om hun stem uit te brengen. De weken naar de verkiezingen toe, hoef je maar de tv aan te zetten en je kunt niet om de verkiezingen heen. Verschillende partijleiders pleiten voor hun partij. De één nog gekker dan de ander. Je moet voor mij kiezen want………Zoveel verschillende partijleiders, die zoveel beloven. Maar maken ze dat allemaal waar?

Ik vraag mij af, als ik ga stemmen of ze echt doen wat ze beloven. Want wat heeft anders mijn stem voor zin? Ik stem omdat ik het eens ben met waar de partij voor staat. Maar helaas is al vaak gebleken dat achteraf de doelstellingen weer bijgesteld worden. En tja dan heb jij je stem al gegeven. Ze maken niet waar, waar ze eerst voor zouden staan. Je bent teleurgesteld. Teleurgesteld in de partijleider. Waarom doen ze niet wat ze zeggen? Waarom blijven ze niet staan, voor waar ze voor pleiten?

Ik wil de lijn door trekken. Wil jij op de juiste persoon stemmen? Stemmen op iemand die het echt waard is? Iemand die je nooit teleur zal stellen, die altijd waar maakt waar Hij voor staat! Stem dan op Jezus! Hij is diegene die doet wat Hij zegt. Hij maakt alle beloftes waar en zal je nooit teleurstellen! Hij is de baas!

Wees stil en weet dat Ik God ben, hoog verheven boven aarde en volkeren verheven. Psalm 46:11

In Nederland hebben we iemand die ons land bestuurd. We hebben hier allerlei verschillende politieke partijen met hun eigen aanhangers. Partijen die onderscheid maken. Die voor verschillende principes staan. De ene partij wil precies het tegenovergesteld dan de andere partij. Elke partij staat weer voor iets anders.

Maar wat al die partijen ook willen en proberen, er is er maar één echt de baas!

En Jezus maakt geen onderscheid. Bij Hem is iedereen welkom! Als jij Hem zijn stem geeft ben je verzekerd dat je je stem goed besteed hebt! Hij zal je nooit alleen laten en doen waar Hij voor staat!

Natuurlijk is het belangrijk dat we woensdag gaan stemmem, om in ieder geval een poging te doen, om het in de wereld beter te maken en je stem te geven aan een partij die het meest bij je past. Maar denk deze stemperiode ook eens aan de stem die nog belangrijker is, dan de stem die je op woensdag gaat uitbrengen. Een stem die eeuwige waarde heeft!

stemmen-via-internet-riskant-en-duur

Wil jij invloed hebben en je stem geven aan een persoon die er werkelijk wat mee doet?

Geef je stem aan Jezus! Kies voor Hem! Hij maakt werkelijk waar, waar Hij voor staat!

2 gedachtes over “Een stem van waarde!

Geef een reactie

