Aan Zijn voeten

Zittend op het zand. Kijk is starend voor mij uit. En zie de prachtige wilde zee voor mij. De wind die door mijn haren gaat. Ik snuif de zeelucht op, mijn voeten in het zand. Ik ben een gezegend mens! Ik hou echt van de zee en kan er dan ook echt van genieten om gewoon even te gaan zitten in het zand, en mijn gedachten de vrije loop te laten gaan. Even de boel te overdenken. Even tot rust komen. En dat heb je ook nodig. Juist in deze hectische wereld waarin wij leven.

zee

Soms moet je gewoon even weg.
Weg van alles ziektes.
Weg van alles drukte
Weg van de dagelijks sleur.
Even bijtanken……….

En wie niet? Op zijn tijd heeft iedereen even een moment van rust nodig. Je kan wel doorgaan en doorgaan maar vroeg of laat kom je je zelf dan toch tegen.

Dit weekend hebben wij als familie zo rustmoment. Tere ere van mijn ouders trouwdag zijn we er even met zijn allen lekker op uit. Even weg van alle drukte en even heerlijk genieten van elkaar en van de prachtige schepping die God gemaakt heeft.

Zo zittend op het zand met de zee voor mij, denk ik aan Diegene, die dit zo mooi gemaakt heeft. Zo als ik hier zit, zo mogen we ook dagelijks aan Jezus voeten zitten. Je mag en kan bij Hem altijd je hart luchten. Vertel maar wat er op je hart ligt. Neem de rustmomenten die je kan pakken, maar pak ze samen met Jezus! Je zal ondanks alle drukte om je heen, Zijn rust mogen ervaren.

Psalm: 34:9
Smaakt en ziet, dat de HEERE goed is; welgelukzalig is de man/vrouw, die op Hem vertrouwd.

druid

Geniet van iedere dag die God je geeft. En wanneer je dan na bijvoorbeeld een heerlijk relax weekend de drukte van het leven weer tegemoet gaat, denk dan aan Diegene die één en al rust is. Hij zal en wil je ook door alle drukte van het leven heen helpen! Hij is er voor je en zal je NOOIT verlaten!

 

 

3 gedachtes over “Aan Zijn voeten

Geef een reactie

