De liefste moeder?? Die heb ik!!!

Moederdag……
Mijn hart wordt al warm als ik er aan denk. Een dag speciaal voor mijn mama. Een dag waarin je nog eens even extra verteld dat zij helemaal geweldig is!
Moederdag

Ik ben erg dankbaar dat ik gezegend ben met zo lieve moeder. Mijn moeder is mijn allerbeste vriendin en ik kan echt alles bij haar kwijt. We hebben geen geheimen voor elkaar. Mijn moeder en ik zijn:

Vriendinnen door dik en dun!!
Vriendinnen door vreugde en verdriet!!
Vriendinnen voor altijd!

Mijn Mama is er altijd voor mij!!! Ongeacht hoe oud ik ook ben. Toen ik nog klein was stond zij ook al altijd voor mij klaar. Nu ik ouder ben is dat niet veranderd. Ook nu staat zij nog altijd dag en nacht voor mij klaar. Ik kan op mijn moeder vertrouwen! Ik weet dat ik super gezegend ben met zo’n lieve vrouw als zij!

Moederdag

Tegelijkertijd weet ik ook dat het niet zo vanzelfsprekend is.

Niet iedereen heeft een moeder waar je zo goed mee kunt opschieten.
Niet iedereen heeft een moeder waar je alles bij kwijt kunt.
Niet iedereen heeft zo’n lieve schat als ik.

Het kan namelijk ook zo zijn, dat je geen moeder meer hebt of dat je geen contact meer hebt met je moeder. Misschien heb je nog wel een moeder maar weet je niet waar ze is. Dan kan een dag als Moederdag pijn doen. Juist dan mag je weten dat God er extra voor je zal zijn. Juist speciaal vandaag wanneer de meeste moeders een extra speciale dag hebben. Juist dan mag je je getroost weten in Zijn armen! Juist dan zal Hij zijn vleugels extra op je heen slaan.

God is eigenlijk moeder en vader tegelijk. Hij is er in alles! Hij ondersteunt je in alles!

Tegenwoordig hebben ze overal dagen voor om iemand in het zonnetje te zetten. Nogmaals denk ik…..waarom een speciale dag om te zeggen tegen iemand dat diegene speciaal is, terwijl je dat ook elke dag kunt zeggen? Moederdag is een dag wat al jaren bestaat! Maar zeg ook eens op een andere dag tegen je moeder wat zij voor je betekend! En niet alleen op Moederdag……………………..

 

Geef een reactie

