Voor altijd!

Teksten zijn helemaal in volgens mij. Teksten op de muur, teksten op tegels, op decoratie en accessoires. Je kan het zo gek niet bedenken of er staat wel wat opgeschreven. Tegenwoordig zie je overal borden of dingen verschijnen met teksten erop. Sommige teksten zijn zo eenvoudig en zeggen weinig. Maar je hebt ook teksten die even bij je blijven hangen. Teksten die de moeite waard zijn.

Gisteren liepen mijn zusjes en ik in een woonboulevard. Echt, welke winkel je ook in kwam je had er telkens wel iets waar wat letters of teksten op stonden. Teksten op houten borden, planken ect. Teksten over het leven of gewoon een mooi citaat.

Één van die teksten is mij bij gebleven. Een tekst die voor iedereen bruikbaar is. Een tekst die eruit springt voor mij. De witte letters op de zwarte achtergrond bereikten niet alleen mijn ogen door de kleurenkeuze maar ook mijn hart.

IMG_20170527_094608_1.jpg

Zijn dat niet de woorden waar het werkelijk om gaat in deze wereld? Waar verlies jij je hart aan? Tegen wie zou jij deze woorden zeggen? Je zou ze kunnen zeggen tegen je partner, je kinderen, je ouders. Tegen iemand die heel veel voor je betekent! Iemand waar jij je hart aan gegeven hebt! Ik denk dat de maker van dit bord daarbij ook aan zoiets dacht. Liefde….je hele hart je hele leven weggegeven. Maar ik wil de lijn verder doortrekken.

Heb jij al een relatie met God? Deze woorden laat ze nog eens diep tot je doordringen. Deze woorden zegt God tegen jou! Hij is er heel je leven voor je! Zijn hart is er voor je, je hele leven! Niet alleen vandaag of morgen, Nee altijd!

Wat doe jij met deze tekst? God wacht op je! Hij wacht op je totdat je zijn vraag beantwoord. Hij vraagt niet veel. Hij vraagt alleen je hart. En kijk dat is het hem nou net. Misschien ben je te vaak op de koffie gekomen, heb je te vaak teleurstellingen mee gemaakt toen je je hart weggaf. En durf je misschien niet zo goed meer.

Bedenk dan, dat Hij de enige is die je niet zal teleurstellen. Hij is de enige die jouw nooit met een gebroken hart zal achterlaten. God wacht op je! Hij zal je niet teleurstellen. Zijn vleugels slaan zich om je heen. Hij wacht op je en hoopt dat jij de woorden de op het bord staan ook tegen Hem zal zeggen.

You have my whole heart for my whole life!

Deze woorden die Hij al tegen jou heeft uitgesproken. Wat doe jij ermee?

Beantwoord jij Zijn liefde?

Een gedachte over “Voor altijd!

  1. lookaroundthecorner zegt:

    Inderdaad een heel mooi bord. Woorden doen zo ie zoveel. onbewust neem je het met je mee. Kijk maar naar songteksten. of de leugen schelden doet geen zeer maar slaan veel meer. Woorden maken meer kapot dan je lief is zeg maar. 🙂 Ik vind de tekst borden wel heel mooi.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

