De liefste Vader?? Die heb ik ook!

Vaderdag……Rond de tijd dat het bijna Vaderdag is, lees je allerlei teksten en quote over vaders. Best dad ever, de allerliefste Papa. Een leuke quote die ik ook tegen kwam op internet is: Some super heroes don’t have capes…they are called dad! Echt super leuke quote’s zijn er te vinden. Als ik denk aan mijn vader wordt mijn hart warm. Ik heb een vader die altijd voor mij klaar staat. Een sterke hand, een lief gebaar, mijn vader staat altijd voor mij klaar. Het maakt niet uit wanneer. Even een goede raad, echt een super vent!! Mijn allerbeste vriend!

Ik ben super gezegend met zo’n lieve Papa als mijn vader. En ik ben tegelijkertijd ook zeer dankbaar dat we nog Vaderdag met hem mogen en kunnen vieren. Na alles wat we dit jaar alweer meegemaakt hebben op het gebied van zijn gezondheid. Dankbaarheid vult mijn hart. Er zijn dit jaar genoeg momenten geweest dat we echt dachten dat het voorbij was. Maar gelukkig kwam hij er door heen. En mochten we hem weer meenemen naar huis. Mijn hart is dankbaar voor vandaag. Vaderdag….een extra speciale dag! Juist dit jaar……

My dad is a super hero!

En die quote geld echt voor hem. Door alles wat hij meemaakt met zijn gezondheid. Hij komt er samen met God doorheen!! Hij klaagt nooit. Mijn vader is iemand die NOOIT opgeeft! Ik heb daar echt respect voor en vind het super knap!!

En als je het dan hebt over een held dan wil ik ook de lijn doortrekken naar mijn hemelse Vader. Juist ook op Vaderdag. Laten we vandaag ook DE Vader eens extra bedanken voor alles wat Hij al in je leven heeft gedaan. In mijn persoonlijke leven maar ook in mijn vaders leven en in ons leven als familie zien wij dagelijks de bewijzen dat Hij er wel degelijk is. En Hij ondanks de zorgen qua gezondheid ons draagt en voor ons zorgt.

Vaderdag…….niet alleen voor mijn Papa maar ook voor mijn hemelse Vader!

 

vader

Geef een reactie

