Copyright!!!

Terwijl ik langs het strand loop zie ik mijn voetstappen in het zand verdwijnen. Achter mij de voetstappen van de mensen die ook aan de vloedlijn lopen. De golven die over mijn voeten heen spoelen, de wind door mijn krullenbol. Echt vakantie!

Ik was laatst voor mijn blog even bezig te kijken hoe het nou eigenlijk zit met copyright. En terwijl ik er zo over nadacht kwam er een mooie gedachte in mij op, die ik met jullie wil delen. Om te beginnen eerst maar eens de betekenis van het woord copyright:

copyright (mv: copyrights) auteursrecht Het exclusieve recht van de maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen.

copyright.jpgWist je dat iedereen te maken heeft met copyright? Of je nu een schrijver bent of niet. Of je nu iets produceert of niet. Hoe je het ook went of keert, wij hebben allemaal te maken met copyright! Want wij zijn allemaal kinderen van God en hebben daarom Zijn copyright op onze naam staan! Wij hebben zijn DNA en hebben daarom Gods copyright gekregen. Niemand mag en kan ons veranderen zonder dat ze eerst lang de Maker moeten.

Onze Maker die jou en mij allebei uniek geschapen heeft.
Onze Maker die iedereen zijn/haar eigen uniek wensen en dromen heeft gegeven.
Onze Maker die jou en mij net allebei zo gemaakt heeft, dat je precies bij elkaar past.
Onze Maker is de Maker van zoveel speciale en geweldige mensen.

Op Zijn werk zit copyright. En Zijn werk dat ben JIJ!!! Niets aan jou mag verandert worden zonder dat er toestemming is gegeven door de Maker! En die Maker is God. Diegene die jou geschapen heeft!

Dus jij bent iemand met copyright op je naam! Is dat niet geweldig?! Jij bent beschermd! Niemand mag en kan jou gaan veranderen. Laat niemand je ook willen veranderen om wat voor reden dan ook. Laat je niet van de wijs brengen door de wereld maar verras de wereld met jou uniek glimlach en DNA! Jij hebt copyright op je naam staan! En dat lieve lezers maakt het verschil!

Ik kijk achterom en zie mijn eigen voetstappen achter mij. Verderop het strand staan weer andere voetstappen in het zand. Zoveel verschillende voetstappen, niet eentje is er hetzelfde. Dat geeft al aan dat iedereen uniek is. Jouw eigen voetstappen zijn uniek! Niemand heeft dezelfde voetstappen als jij. Het bewijs staat in het zand. Kijk maar als je op het strand staat op je heen. Nergens vind je van bijvoorbeeld 2 verschillende personen dezelfde voetstappen als die van jou. Elke stap die jij maakt is bijzonder. Op jou zit copyright en daar kan NIEMAND wat aan veranderen!!

voetstappen.jpg

 

© Copyright Krullies Schrijfsels. Alle rechten voorbehouden. Gehele of gedeeltelijke overname, plaatsing op andere sites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook en/of commercieel gebruik van deze informatie is niet toegestaan, tenzij hiervoor uitdrukkelijk schriftelijke toestemming is verleend door Krullies Schrijfsels.

 

 

Geef een reactie

