Onbetaalbaar!

Tegenwoordig zie je overal van die zuilen staan met van die scan apparaten in de winkels. Je hoeft de Jumbo of de AH maar in te lopen en je loopt gelijk tegen zo’n zuil aan. Laatst was ik in een winkel waar ze ook zo’n zuil hadden, één voor één werden de boodschappen door ons gescand. Als je één product scant dat verschijnt er een afbeelding op het schermpje. Ook geeft het de informatie over het product weer. Alles wat er over het product bekend is , wordt zichtbaar gemaakt op het schermpje.Terwijl mijn vader en ik laatst in de lidl waren zagen we ook een zuil staan. Dit keer was het geen zuil met scan apparaten maar een zuil om je producten te kunnen scannen. Weet je even niet wat de prijs is van een product dan scan je de prijs gewoon bij zo’n zuil.

dav

En terwijl ik daar zo liep en een foto heb gemaakt van de zuil, kwam er een gedachte in mij op. Ik keek op mij heen en zag de verscheidenheid aan mensen. Ik vroeg mij af, wat zal er op het schermpje komen te staan als de mensen gescand zouden worden. Waar je ook loopt, mensen scannen je. Maar wat zal er gebeuren als God jou zou scannen? Wat zou er op Zijn schermpje staan? Zal er voor God een prijs op je staan? Wanneer mensen je scannen maken ze een beeld van degene die ze voor zich zien.Ze kijken naar hoe je er uitziet, hoe je gekleed bent, hoe je je gedraagt en op grond daarvan maken ze een oordeel of ze je wel of niet mogen. Maar geeft de scan van de mensen weer wie je bent?

Als God je scant kijkt Hij naar het geheel. Hij neemt je zoals je bent met al je fouten en tekortkomingen . Wat zal er op het scherm bij God staan als Hij je zou scannen.Ik denk onbetaalbaar, want doordat Hij zijn Zoon voor ons gegeven heeft zijn wij betaald met het kostbaarste bloed wat je maar bedenken kunt, namelijk het bloedvan Jezus Christus. Deze prijs is onbetaalbaar.

Wat mensen ook van je zeggen en hoe ze je ook scannen vergeet nooit, Gods scant naar waarde en jij bent onbetaalbaar!

 

© Copyright Krullies Schrijfsels. Alle rechten voorbehouden. Gehele of gedeeltelijke overname, plaatsing op andere sites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook en/of commercieel gebruik van deze informatie is niet toegestaan, tenzij hiervoor uitdrukkelijk schriftelijke toestemming is verleend door Krullies Schrijfsels.

 

 

 

 

 

Geef een reactie

