Dicht nabij!

Vandaag een prachtige overdenking van mijn lieve Papa, die ik graag met jullie wil delen.

En op die dag was u daar, stond plots voor mij.

Mijn kind zei U, waarom huilt je hart, waarom ben je bedroefd?

Je weet toch dat ik bij je ben, ik zal je nooit loslaten.

Leg alles bij Mij neer, leg je bij Mij te ruste. Ik zal je helpen, ik zal je leiden.

Vrees nergens voor want ik ben de Almachtig God, die van jou houdt

En zo ging ik verder, wetende dat ik omgeven ben door uw kracht, door uw liefde.

En als ik twijfel, dan nog zal ik niet vallen, want U bent bij mij.

Maar moet ik dan twijfelen als de Almachtige bij me is?

Nee natuurlijk niet, dat weet ik, maar soms is weten en doen voor een mens iets wat mijlenver uit elkaar ligt.

Maar dan is daar weer die Stem die in mijn hart spreekt en zegt vrees niet mijn kind!

Ik dank U God voor uw grootheid,  voor uw almacht, wil het laten werken in mijn leven. Ik geef mij volledig aan U God, leid mij op uw weg.

© Copyright Jacob de Leeuw. Alle rechten voorbehouden.

Een lied wat hier prachtig bijpast is het onderstaande lied:


Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑